1. گیاهانی که گارانتی محدود داشته باشند فقط برای ارسال به استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان گارانتی می‌شوند. از آنجایی که این نکته در صفحه محصول با لیبل روی تصویر، اطلاع رسانی شده است گیاهان دارای گارانتی محدود برای ارسال به شهرهای دیگر گارنتی نخواهند داشت و این دسته از گیاهان با مسئولیت خود مشتری ارسال می‌شوند.
  2. گیاهانی که گارانتی نامحدود دارند برای ارسال به تمام نقاط کشور دارای گارانتی هستند
  3. به دلیل اینکه با نگهداری نامناسب امکان تلف شدن گیاهان وجود دارد، این گارانتی صرفا تا زمان دریافت مرسوله از پستچی اعتبار دارند.
  4. با توجه به موارد گفته شده، در صورت مشاهده مشکل و یا آسیب به گیاهان در زمان تحویل بسته، حتما مشکل خود را بصورت کامل از طریق ارسال پیام در واتساپ به شماره 09332633100  ارسال کنید و منتظر پاسخ ما بمانید.
  5. در صورتی که پیام شما در روزهای کاری پاسخ داده نشد از ساعت 9 الی 18 روزهای کاری با شماره 09332633100 تماس بگیرید.
  6. درخواست شما در اولین روز کاری بررسی و طبق مراحل زیر پیگیری خواهد شد:

  • تمامی سفارشاتی که مبلغ خسارت آنها بیش از 100 هزار تومان باشد مجدد ارسال خواهند شد.
  • در صورتی که موجودی گیاهان خسارت دیده به اتمام رسیده و یا مبلغ خسارت کمتر از 100 هزار تومان باشد مبلغ خسارت به کیف پول شما در سایت عودت داده شده و می توانید در خریدهای بعدی از آن استفاده نمائید.
  • در صورت تمایل مشتری، هزینه خسارت به حساب بانکی او در آخر هر هفته واریز خواهد شد.
  • کارشناس سرزمین گل متناسب با خسارتی که گیاهان دیده اند درصد و مبلغ آن را تعیین خواهد نمود.